Krtek je venku! - tunely Ejpovice v půlce

7. 06. 2016 14:30:00
Jak mnozí z vás ví, u Plzně se staví železniční tunel Dýšiná - Doubravka. No a dnes, 7.6.2016, se vrtná souprava provrtala pod chlumem a vykoukla ven. Zajímavý zážitek. Mám tu pro vás pár fotek ...

a protože nemám kameru i animovaných gifů, které tu bohužel neanimují.

Krtek se prokopává posledními centimetry kamene a betonu.

Vyjíždění razicího štítu animovaně. Rychlost ražby : 6mm za minutu.

Příprava na "vystoupení" razičů.

První razič je venku.

A druhý.

Příprava na slavnostní předání.

To jsou lidé, kteří vyvrtali 4,5km tunelu.

Na otevření tunelu si ještě nějaký ten rok počkáme, ale jeden tubus už je hotový.

A ještě jedno upozornění. Kdo chcete vidět, jak vypadá cca 50m vrtné soupravy, v sobotu 10.6.2016 je den otevřených dveří. Jak vidíte, krtek má ještě pár metrů před sebou, musí se provrtat asi 50m portálu. Myslím, že byste ho při tom měli vidět. Zvládne to do soboty a pak bude rozebrán a odvezen zpět do Dýšiny, kde začne vrtat druhý tubus.

Váš Pavel Rudolf

Aktualizace 9.6.2016, krtek Viktorka se blíží ke konci portálu.

Zbývá posledních pár metrů, které si raziči nechávají na sobotu. Já u toho bohužel nebudu, ale všichni máte možnost. Bude to velký. Pak se krtek rozebere, odveze do Dýšiny a jedem znovu druhou trubku..

No a to je finále. Já tam nebyl, tohle je z iDnes z článku autorů pek,pp.

Autor: Pavel Rudolf | úterý 7.6.2016 14:30 | karma článku: 18.77 | přečteno: 721x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Plzeň

Ludmila Ibehejová

Když tenkrát pršelo jen se lilo...

Tehdejší kulminování řek v jižních Čechách a na Moravě před dvaceti lety bylo v denních zprávách sice děsivé, ale z pohledu nás - diváků "za rohem" přece jen kapku vzdálené.

8.8.2022 v 17:36 | Karma článku: 26.72 | Přečteno: 397 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Nevěřte té bestii aneb kominíkem snadno a rychle

Ne každý den se tak říkajíc "vyvede," takže jsem v tom jiskřivém a chladném červnovém ránu začala tentokrát vyvádět já. Kuchyňská kamna na chalupě si totiž zase projednou zastávkovala.

10.7.2022 v 18:11 | Karma článku: 26.24 | Přečteno: 342 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Nemusí být zrovna pátek

Navíc třeba i třináctého. Ostatně - kdo by v dnešní době chtěl věřit na nejrůznější varovná znamení.

21.6.2022 v 21:08 | Karma článku: 26.24 | Přečteno: 335 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Když se ruka k ruce vine?

Život je největší dar - proto ho vychutnávejme, pokud to jen trochu jde - hodinu po hodině, minutu po minutě. V dnešní době to platí dvojnásob.

29.3.2022 v 17:13 | Karma článku: 24.89 | Přečteno: 327 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Dáte si se mnou štamprdli?

"Kam slunka boží tvář se lije, pít bude se a pilo, pije, že všechno pije - každý ví - a já mám být snad střízlivý ?" (Od básníka, jehož jméno mi uniklo, ale citát jsem si kdysi dávno poznamenala).

20.3.2022 v 16:34 | Karma článku: 27.21 | Přečteno: 429 | Diskuse
Počet článků 141 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1185

Když jsem se tak zamýšlel, co v životě dělat, aby "po mě něco zbylo", zjistil jsem, že nejlíp mi jde pomáhat. Sbírám tedy informace, které nejsou tak úplně běžně na trhu a pomáhám jimi lidem, kteří je dokážou zpracovat a kterým pomohou prožít život lépe, radostněji a ve větším klidu.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...