Pavel Rudolf

Jak se chopit příležitosti v roce 2017?

14. 01. 2017 9:50:00
Je tu leden a to je měsíc, ve kterém se různé osobnosti vyjadřují k dění v příštích měsících a dovolují si činit předpovědi. Relevance těchto předpovědí je sice nulová, protože nikdo neví, co bude za 10 minut, natož pak za rok,...

ale přesto se občas někomu podaří "předpovědět" dění. A protože mě se to poslední rok docela dařilo, dovolím si i já učinit předpověď dalšího vývoje. Jestli vám tato předpověď přijde pravděpodobná, investujte do těchto trhů a vydělejte peníze. Nebo jen sledujte, jak se moje předpověď plní a buďte mimo.


Zde jsou odkazy na moje články, kde jsem vás zval k investici :
01.03.2016 - Investiční přílezitost desetiletí
20.05.2016 - Víte, co je Head & Shoulders
13.07.2016 - A je to tu, vydělat můžete už jen chvíli
18.10.2016 - Klid před bouří
29.12.2016 - Každý z nás máme křišťálovou kouli, nebo vy ne?

V každém článku je určitá předpověď nebo alespoň náznak předpovědi a všechny se vyplnily až na to, že poslední dění na rozvíjejících se trzích umožnilo místo jedné hned dvě dobré investice. Proberme si to celé.
MSCI EM 3 roky


Toto je průběh indexu MSCI Emerging Markets za poslední tři roky. Je to skvělý graf, plný investičních příležitostí. Nejlepší byla v březnu 2016 (1.článek). Kdo tehdy investoval, dnes má o 20% více. Pak jsem psal o Head & Shoulders v květnu 2016. Kdo tehdy investoval, dnes má o 12% více. Pak jsem v červenci 2016 psal o tom, že ještě možná bude možnost jednou dobře zainvestovat, když se graf odrazí od supportu. A odrazil se celkem dvakrát. Popisoval to můj článek na konci roku.
Modré čáry supportů už máme za sebou a čekají nás ještě dvě červené čáry rezistencí. Až k nim dojdeme, budeme o dalších 6% respektive 30% bohatší. A myslíte, že to tím skončí? Já myslím, že ne. Emerging Markets mají v sobě nyní obrovský potenciál a je jen na vás, abyste ho využili.

Některé z vás možná napadne, cože je to za hnědou křivku, která poměrně úspěšně sleduje a mnohdy překonává index? Napište mi. Formulář je v pravém sloupci po rozkliknutí.

Váš Pavel Rudolf

(autor je spolupracovníkem projektu jakbytbohaty.cz)

Autor: Pavel Rudolf | karma: 9.92 | přečteno: 725 ×
Poslední články autora