Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zvýhodnění životního pojištění je zde právě proto, aby motivovalo k úsporám "do penze".  Ne proto, aby zaměstnance dostal mzdu, která není zdaněna a z níž není (zaměstnancem a ni zaměstnavatelem) placeno pojistné. Byť je její výplata s odkladem.

    Takže se snaží zajistit, aby státní úleva sloužila svému účelu.

    Pokud se vám to nelíbí, nepojišťujte se.

   PS: O daně a pojistné přichází státní rozpočet, který je rozpočtem mým či Vaším. Že to nechápete je problém Váš.

1 0
možnosti

Podle výsledků mám spíše dojem, že zvýhodnění investičního životního pojištění je tu jen proto, aby měly pojišťovny větší zisk. A já jsem pojištěn, protože živím děti. Jen to investování dělám jinak a podle výsledků daleko úspěšněji. On je totiž velký rozdíl v tom, jestli investujete 30 let 1000Kč měsíčně do produktu s 4% zhodnocením nebo do produktu s 8% nebo dokonce 12% zhodnocením. Ten rozdíl je při 8% oproti 4% 800.000Kč a při 12% oproti 4% dokonce 2,4MKč. A ty už nikdy neuvidíte, protože jste investoval špatně do "zabezpečeného" a "jistého" produktu. Tak přemýšlejte.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1185x
Když jsem se tak zamýšlel, co v životě dělat, aby "po mě něco zbylo", zjistil jsem, že nejlíp mi jde pomáhat. Sbírám tedy informace, které nejsou tak úplně běžně na trhu a pomáhám jimi lidem, kteří je dokážou zpracovat a kterým pomohou prožít život lépe, radostněji a ve větším klidu.