Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co to má společného s Einsteinem, to měl být jako citát? On finanční a majetkovou "chamtivost" lidí západního světa odsuzoval, divil bych se že by se ještě chtěl sám zabývat nějakým zhodnocením vkladů

0 0
možnosti

Ano, byl to citát. A vy jste ho znal osobně?

0 0
možnosti

Nebylo by lepsi za rozvinuty trh vybrat nejaky opravdu rozvinuty a ne Latinskou Ameriku? Nevyslo by to pro Severni Ameriku nahodou uplne jinak?

0 0
možnosti

Latinskou Ameriku jsem vybral pro tvar křivky, který zhruba odpovídá předpokládaném průběhu cen akcií v rozvinutém světě. Je to v textu uvedeno, ale možná jsem to dostatečně nezdůraznil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1185x
Když jsem se tak zamýšlel, co v životě dělat, aby "po mě něco zbylo", zjistil jsem, že nejlíp mi jde pomáhat. Sbírám tedy informace, které nejsou tak úplně běžně na trhu a pomáhám jimi lidem, kteří je dokážou zpracovat a kterým pomohou prožít život lépe, radostněji a ve větším klidu.