Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážený pane, už mě nebaví tyhle věci komentovat, ale značné procento zdejších lidí musí vystačit s polovinou vámi uvedené částky a navrhované postupy jsou za horizontem jejich možností.

A když už ty peníze nastřádají, mají jistě mnoho dalších alokací, takže zkuste si rok žít z deseti tisíci (např.) brutto a pak nám sem zas přijďte poradit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1185x
Když jsem se tak zamýšlel, co v životě dělat, aby "po mě něco zbylo", zjistil jsem, že nejlíp mi jde pomáhat. Sbírám tedy informace, které nejsou tak úplně běžně na trhu a pomáhám jimi lidem, kteří je dokážou zpracovat a kterým pomohou prožít život lépe, radostněji a ve větším klidu.